security-265130640

Monitoring charakteryzuje się dużą kompleksowością i dzięki temu jest to usługa dopasowana do potrzeb konkretnej firmy. Stworzenie i wdrożenie planu monitorowania zawsze wychodzi naprzeciw potrzebom firmy, dlatego personalizacja proponowanej oferty wpływa na jej skuteczność.

Gwarantujemy szybkie wykrycie wszelkich awarii wraz z ich lokalizacją oraz poinformowanie wyznaczonych osób lub systemów. Jednym z praktycznych rozwiązań jest automatyczne inicjowanie określonych działań w przypadku usterki, jak np. przełączanie usług na dostępny serwer w momencie awarii serwera pierwotnego.

Razem z nami jesteś na bieżąco z wszelkimi trendami i nowinkami technologicznymi, ponieważ na ich podstawie planujemy monitoring informatyczny u naszych klientów.

Dzięki monitorowaniu logów, czyli rejestru zdarzeń jesteśmy w stanie zbadać i w późniejszym czasie przewidzieć nietypowe zachowania systemu jak i aktywności użytkowników. Rozwiązaniem jest w oparciu o pozyskane dane nauczyć system, aby określonych zdarzeń nie traktował jako anomalia.

Jako jedna z nielicznych firm zapewniamy dedykowaną osobę dla przedsiębiorstwa, która pełni rolę Konsultanta IT, Opiekuna Biznesowego i oczywiście Specjalisty Systemowego. Oznacza to, że od samego początku współpracy, przedsiębiorca kontaktuje się z tą samą osobą, co pozwala na dokładne poznanie potrzeb i dopasowanie precyzyjnego rozwiązania dla Twojej firmy. Usługa w postaci Helpdesk’u zapewnia utrzymanie ciągłości działania i bezpieczeństwo systemu informatycznego. Oferujemy stałą kontrolę nad siecią, rozbudowę sieci, administrację i serwis serwerów oraz stanowisk roboczych, naprawy serwisowe w siedzibie klienta, zdalną pomoc, czy kontakt telefoniczny/mailowy.

Napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej

Do góry